Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Świętochłowice nareszcie mają spot promocyjny. Podoba wam się?

MSH
Od wtorku na portalu YouTube.pl możemy oglądać pierwszy spot promocyjny naszego miasta, który powstał dzięki unijnemu dofinansowaniu projektu „Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta".

Od środy na portalu YouTube.pl możemy oglądać pierwszy spot promocyjny naszego miasta, który powstał dzięki unijnemu dofinansowaniu projektu „Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta". – Spot powstał w celu przedstawienia miasta w krótkiej i atrakcyjnej formie – tłumaczy Krzysztof Maciejczyk, rzecznik świętochłowickiego magistratu.

Będzie on prezentowany m.in. podczas międzynarodowych targów, w których będą uczestniczyć Świętochłowice, a także podczas biznesowych spotkań z potencjalnymi inwestorami. – Bez wątpienia spot promocyjny wpływa na poprawę wizerunku miasta i uwydatnia to, co najbardziej atrakcyjne u nas – dodaje Maciejczyk.

Między innymi Siemianowice i Gliwice zdecydowały się na pokazanie swoich spotów promocyjnych w TVP. Władze Świętochłowic obecnie nie mają tego z planach.

W ramach projektu prawdopodobnie już w październiku Świętochłowice będą się reklamować na dwóch lotniskach. W porcie lotniczym Katowice Pyrzowice reklamy naszego miasta będą widnieć na 200 wózkach bagażowych, a w na lotnisku w Balicach na 300. Oprócz tego w każdym z tych miejsc umieszczony zostanie jeden baner podwieszany z logiem Świętochłowic.

– Oprócz tego planowana jest kampania promocyjna w ogólnopolskich kampaniach internetowych – wyjaśnia rzecznik Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach. Ponadto w ramach projektu wydrukowano foldery promocyjne w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i francuskim. Będą one rozdawane na międzynarodowych targach oraz spotkania biznesowych.

Ponadto trwają właśnie prace nad umieszczeniem promocyjnych tablic przy dziesięciu terenach inwestycyjnych w mieście, m.in. na działkach przy ulicach: Bytomskiej, Śląskiej i Uroczysko. Całość kampanii promocyjnej kosztowała ok. 444 tys. zł, z czego 85 proc. to dofinansowanie unijne, reszta to wkład miasta.

Jak wam się podoba spot promocyjny Świętochłowic?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo

Materiał oryginalny: Świętochłowice nareszcie mają spot promocyjny. Podoba wam się? - Świętochłowice Nasze Miasto

Wróć na swietochlowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto