Zdaniem wiceprezesa Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej- Aleksandra Wierzby nie można tego zrobić bez dobrze przemyślanej strategii. Niezaplanowane działanie, może przynieść jeszcze większe straty niż zamknięcie obiektu hotelowego. Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo, zarówno Naszych Gości jak i pracowników obsługi hotelowej. Dlatego nie możemy pozwolić sobie na działania, które mimo możliwych korzyści ekonomicznych mogłyby chociażby w najmniejszym stopniu stanowić ryzyko dla zdrowia osób przebywających w ośrodkach– dodaje Prezes NAT.
Opracowaliśmy szczególne procedury uruchomienia hoteli. Zakupiliśmy dodatkowy sprzęt i środki higieny z wymaganymi certyfikatami bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali też odpowiednio przeszkoleni i wyposażeni w dodatkowe środki ochrony – mówi Prezes NAT. Przeorganizowane musi zostać także funkcjonowanie obiektów. Zabezpieczenie części wspólnych, inny system wydawania posiłków i zmiany w bezpośrednim kontakcie z Gościem. Musimy zrezygnować z otwartych bufetów, co zawsze było sporym atutem w naszej sieci. Jednak zapewniamy, że przygotowane posiłki nadal będą obfite i wartościowe.
Hotele NAT będą otwierane etapami. W pierwszej kolejności, od 16 maja, otworzymy dwa nasze obiekty – Hotel***NAT Sarbinowo i Hotel NAT***Ustroń, oraz dwa apartamentowce – jeden w Sarbinowie, a drugi w Ustroniu, którymi zarządzamy pod marką Dobry Apartament. Z tygodnia na tydzień będziemy otwierać kolejne lokalizacje. Nie wykluczamy jednak ewentualności, że niektórych obiektów możemy nie otworzyć już w tym roku – mówi Aleksander Wierzba. Tam, gdzie infrastruktura uniemożliwi nam wprowadzenie koniecznych procedur, a funkcjonowanie obiektu będzie budziło nasze wątpliwości w kwestii bezpieczeństwa dla Gości oraz obsługi przewidujemy właśnie taki scenariusz.
Mimo wszystko pozostajemy pełni optymizmu i z nadzieją patrzymy na nowy sezon. Jesteśmy przygotowani na zapewnienie udanego, a przede wszystkim bezpiecznego wypoczynku wszystkim odwiedzającym. Nasi goście okazali wielkie zrozumienie i lojalność, co bardzo cieszy – mówi Prezes NAT. Mamy bardzo mało rezygnacji. Klienci zmieniają terminy, korzystają też ze zamiany wpłat na vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. Dużym powodzeniem cieszą się promocyjne bony wypoczynkowe z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, które można wykorzystać do 2 lat od zakupu.
Ten sezon, dla całej branży turystycznej, z pewnością będzie inny, trudniejszy. Dlatego tak ważne jest odpowiedzialne zachowanie na wszystkich etapach organizacji wypoczynku. Stawiamy na dobro naszego Gościa i liczymy, że także Nasi Klienci będą akceptowali oraz stosowali się do obostrzeń wynikających z ciągle jeszcze trwającej sytuacji zagrożenia. My jesteśmy gotowi do działania i cieszy nas to, że znowu możemy zaprosić Państwa do naszych ośrodków– mówi Aleksander Wierzba – wiceprezes Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?