- Uczniowie podczas ponad 4 godzin maratonu tworzyli Pac-Mana, jedną z kultowych gier zręcznościowych - mówią Łukasz Cybulski i Renata Wasiak, nauczyciele, którzy zorganizowali maraton w Jedynce. - Młodzi programiści oprócz znajomości graficznego środowiska mBlock musieli wykazać się kreatywnością, logicznym myśleniem i umiejętnością planowania.
Na uczniów posługujących się tekstowym językiem programowania C++ czekało nieco inne zadanie.
- Oni tworzyli grę Snake, która zyskała popularność na przełomie XX i XXI wieku dzięki wersjom dla telefonów komórkowych firmy Nokia - mówią nauczyciele. - Projekty uczniów powstałe podczas maratonu, to w pełni funkcjonalne mini gry. Warto dodać, że najmłodszy uczestnik tego wydarzenia miał 8, a najstarszy 16 lat.
Oficjalnym partnerem wydarzenia była firma Kampmann.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?